Regulamin
§1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług, świadczonych przez Kornah Sp. z o.o. zarejestrowaną pod adresem 95-200 Pabianice, ul. Św. Rocha 2, NIP 7312049586, zwaną dalej Lily on Diet lub wykonawcą.
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
§2 Definicje Usługi
- Przygotowanie i dostarczanie przez Lily on Diet gotowych posiłków dietetycznych w ramach tzw. cateringu dietetycznego
- Klient – Pełnoletnia osoba fizyczna lub podmiot gospodarczy, korzystająca z Usług
§3 Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem zamówienia („Zamówienie”) jest produkt albo produkty w wybranym przez Klienta, jednym z poniższych wariantów („Zestaw”):
- Dieta Standard (1200 kcal, 1500 kcal, 2000 kcal, 2500 kcal, 3000 kcal)
- Dieta Wegetariańska + Ryby (1200 kcal, 1500 kcal, 2000 kcal, 2500 kcal, 3000 kcal)
- Dieta Wegańska (1200 kcal, 1500 kcal, 2000 kcal, 2500 kcal, 3000 kcal)
- Dieta Ketogeniczna (1750 kcal, 2500 kcal)
- Dieta Sport (3500 kcal)
- Wartości poszczególnych zestawów kalorycznych zakładają margines błędu w wysokości maksymalnie do 10% wartości całego zestawu.
- Każdy z posiłków dostarczany jest w szczelnie zamkniętym pojemniku zgrzanym folią przeznaczoną do używania w gastronomii, oznaczonym etykietą wskazującą na rodzaj posiłku.
- Pojemniki spakowane są do papierowej torby oznaczonej logo Lily on Diet na której znajda się informacje o kaloryczności danego zestawu oraz dane osobowe odbiorcy.
- Na pojemnikach widnieje informacja o składzie, kaloryczności oraz rozkładzie makroskładników poszczególnych posiłków.
§4 Złożenie zamówienia
- Zamówienie Usług następuje poprzez złożenie odpowiedniej dyspozycji przez osobę, zamierzającą skorzystać z Usług („Zamawiający”):
- Mailowo poprzez wysłanie maila na adres zamówienia: lilyondiet@gmail.com
- Poprzez stronę internetową pod adresem www.lilyondiet.pl
- Zamówienie uważane jest za złożone z chwilą otrzymania przez zamawiającego potwierdzenia jego otrzymania za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, zawierającego: dane klienta, numer zamówienia, wybrany wariant diety, adres dostawy, inne istotne dla danego Zamówienia informacje.
- Zamówienia złożone w dzień roboczy do godz. 23.59 będą realizowane od drugiego dnia roboczego następującego po dacie złożenia zamówienia. Poza informacjami, wymaganymi standardowo podczas składania Zamówienia, Zamawiający zobowiązany jest poinformować Lily on Diet o wszelkich dolegliwościach zdrowotnych, chorobach, ewentualnych alergiach oraz innych tym podobnych. W takich przypadkach Lily on Diet odmówi wykonania usługi ze względu na to, że dieta nie jest przygotowywana indywidualnie pod kątem danego klienta i wykonawca nie będzie ponosił odpowiedzialności za ewentualne komplikacje zdrowotne lub jakiekolwiek inne, powstałe w wyniku zatajenia wyżej opisanych informacji.
- Przyjęcie i zrealizowanie zamówienia – nie stanowi przyjęcia odpowiedzialności Lily on Diet za ewentualne niekorzystne samopoczucie klienta, lub negatywną reakcję organizmu na zestaw składników, nawet w sytuacji gdy zamawiający jest osobą w pełni zdrową.
- Na stronie www.lilyondiet.pl znajduje się wykaz składników mogących powodować alergie lub nietolerancje organizmu.
- Klienci chcący otrzymać fakturę VAT, proszeni są o poinformowanie o tym podczas składania zamówienia w polu “Uwagi do zamówienia”. W innym przypadku nie będzie możliwości wystawienia dokumentu.
§5 Płatność za zamówienie
- Zamawiający zobowiązany jest dokonać płatności za Zamówienie na jeden dzień roboczy przed jego realizacją na podstawie potwierdzenia zamówienia w jeden z następujących sposobów:
- Standardowym przelewem bankowym na wskazany w potwierdzeniu zamówienia rachunek bankowy,
- za pośrednictwem udostępnionego przez Lily on Diet na swojej stronie internetowej systemu płatności elektronicznych (on-line).
- Za dzień płatności uważany jest: w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) powyżej: dzień uznania rachunku bankowego Klienta kwotą należności za dane Zamówienie, w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) powyżej: dzień otrzymania przez Lily on Diet potwierdzenia zapłaty od operatora systemu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) powyżej albo – jeśli Lily on Diet otrzyma takie potwierdzenie do godz. 23:59 drugiego dnia poprzedzające dostawę.
- Lily on Diet uprawniony jest do wstrzymania się z realizacją zamówienia do otrzymania należności za dane zamówienie za przekazaniem zamawiającemu stosownej informacji droga telefoniczną lub mailową. W razie skorzystania z tego uprawnienia przez Lily on Diet za dzień złożenia zamówienia uważany będzie dzień zapłaty (uznania rachunku bankowego Lily on Diet) kwotą należności.
§6 Dostawa
- Koszt dostawy wynosi 10,00 zł (w tym 8% VAT).
- Lily on Diet może stosować dla wybranych regionów inne ceny dostawy, lub bezpłatną dostawę.
- Klient podczas składania zamówienia wybiera “opcję” w jakie dni chce otrzymywać dostawę:
- Bez weekendów – codziennie z wykluczeniem weekendów
- Z sobotami – codziennie z wykluczeniem niedziel
- Z weekendami – codziennie
- Klient będzie otrzymywać dostawę do czasu wyczerpania się ilości zamówionych diet.
- Klient podczas składania zamówienia wybiera jeden ze sposobów dostawy:
- Codziennie – wtedy dostawa zamówienia odbywa się od poniedziałku do soboty. W sobotę klient otrzyma zamówioną dietę na sobotę i niedzielę.
- Co drugi dzień – klient otrzyma wtedy zamówienie na maksymalnie dwa dni. Dni dostawy zależą wtedy od wybranej opcji:
- Bez weekendów – poniedziałki, środy i piątki
- Z sobotami – poniedziałki, środy i piątki
- Z weekendami – poniedziałki, środy, piątki i soboty
- Dostawa zamówienia odbywa się w godzinach 02:00 – 09:00 w dzień zamówienia.
- Informujemy, że nie ma możliwości wyboru godziny dostawy, ale można w zamówieniu napisać do której godziny chcieliby Państwo mieć dostawę i taka prośba zostanie przekazana dostawcy.
- Wykonawca w pierwszej kolejności stara się dostarczyć zestaw do rąk własnych zamawiającego, jeśli natomiast nie ma takiej możliwości zostawi on zestaw pod drzwiami zamawiającego po uprzednim otrzymaniu kodu do domofonu.
- Wykonawca zobowiązuje się do raportowania dostaw za pomocą zdjęć i nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia lub zaginięcie paczki powstałe od momentu dostarczenia paczki do momentu odbioru jej przez klienta.
- W razie nieodebrania przez Klienta Zamówienia spowodowane nieobecnością osoby upoważnionej do odbioru Zamówienia lub jakąkolwiek inną okolicznością/okolicznościami nie zgłoszoną do godz.10:00 dnia poprzedzającego Dostawę, przedmiot Zamówienia uważa się za skutecznie doręczony. Klient nie jest w takim wypadku uprawniony do domagania się zwrotu należności za Zamówienie w części przypadającej na dany dzień lub zgłaszania jakichkolwiek innych roszczeń z tytułu nieotrzymania zamówienia.
§7 Zmiana i anulowanie zamówienia
- Klient uprawniony jest do zmiany Zamówienia w części dotyczącej: terminów poszczególnych dostaw, kaloryczności lub adresu dostawy.
- Zmianę uważa się za dokonaną z chwilą przesłania przez klienta do Lily on Diet maila na adres: lilyondiet@gmail.com do godziny 23:59 dwa dni robocze przed planowaną dostawą.
- Klient uprawniony jest do anulowania Zamówienia w wybranym przez siebie dniu nie później niż do godz. 23:59 na 2 dni robocze przed planowaną dostawą.
- Zamówienie ulega wydłużeniu o taką ilość dni, dla których klient skorzystał z uprawnienia do anulowania zamówienia.
- Klientowi nie przysługuje prawo domagania się zwrotu należności za zamówienie z tytułu jego częściowego lub całkowitego anulowania. Zamówienie zostaje zawieszone do wykorzystania w terminie 30 dni od daty anulacji.
§8 Reklamacje
- W razie niezgodności przedmiotu Zamówienia lub sposobu jego realizacji ze złożonym Zamówieniem lub niniejszym regulaminem, Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji („Reklamacja”).
- Reklamacja winna zostać złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail pod adresem:lilyondiet@gmail.com Reklamację uważa się za złożoną z chwilą otrzymania przez klienta potwierdzenia przyjęcia reklamacji, ale w żadnym razie nie później niż o godz. 10:00 kolejnego dnia roboczego, następującego po dniu złożenia reklamacji
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty złożenia. W razie uwzględnienia przedmiotu reklamacji Lily on Diet poinformuje klienta o możliwości wymiany przedmiotu zamówienia danego dnia roboczego bądź rekompensaty za niewywiązanie się z przedmiotu Zamówienia poprzez kontakt telefoniczny bądź drogą mailową.
- W razie stwierdzenia przez Lily on Diet iż reklamacja jest niezasadna wykonawca poinformuje klienta o fakcie nieuwzględnienia reklamacji.
§9 Polityka prywatności
- Polityka prywatności stanowi część regulaminu.